Dnes si děti během dílny čtení vyhledaly informace o rozdílu mezi pranostikou a příslovím. Nejprve jsme společně diskutovali o tom, co je pranostika a co je přísloví, a jaký je mezi nimi rozdíl. Děti se aktivně zapojily do diskuse a sdílely své názory a poznatky.
Každé dítě si poté našlo konkrétní příklad pranostiky a přísloví na ipadu. Tyto příklady jsme následně sdíleli ve třídě a diskutovali o jejich významu a použití v běžném životě.
V další části hodiny jsme měli zábavnou aktivitu - běhací doplňovačku na únorové pranostiky. Děti běhaly po chodbě a hledaly chybějící slova do pranostik, které byly rozmístěny po celé škole. Tato aktivita nejenže děti bavila, ale také jim pomohla lépe si zapamatovat jednotlivé pranostiky.
Na závěr hodiny jsme shrnuli a zopakovali hlavní body, které jsme se dnes naučili. Děti měly možnost poskytnout zpětnou vazbu a podělit se o své dojmy z hodiny. Bylo vidět, že si dnešní dílnu čtení užily a odnesly si z ní mnoho nových poznatků.