Náš tým staví na hodnotách vzájemného respektu, přínosné komunikace, nadhledu, vstřícnosti a optimismu. Pedagogové aktivně spolupracují na školních projektech a podílejí se na organizaci rozmanitých kulturních, vzdělávacích a sportovních akcí. Věříme, že efektivní učení je aktivní proces, při kterém si žák konstruuje vlastní poznání, a proto naši pedagogové ve výuce využívají metody, které tyto principy podporují a staví na nich. Používáme výukové metody vycházející z principů kritického myšlení, zejména metody RWCT, které vedou žáky k analýze, hodnocení a samostatnému formulování závěrů. Pravidelně zařazujeme skupinovou práci, malé žákovské projekty a další aktivizující metody, které podporují diskusi, spolupráci a aplikaci znalostí v praxi. Využíváme moderní technologie k rozvoji jazykových dovedností i k rozvoji technického a praktického myšlení. Klíčovou dovedností, kterou považujeme za nejdůležitější, je učení k odpovědnosti žáků za své chování a vzdělávání. Volíme osvědčené přístupy, abychom žákům pomohli tuto nelehkou dovednost osvojit. Žáky hodnotíme formativně v jejich pokroku, nikoli jen v konečném výsledku, čímž podporujeme vnitřní motivaci. Společně se snažíme nastavovat cíle, které jsou náročné, ale zvládnutelné. Pravidelně se konají třídnická dopoledne zaměřená na primární prevenci rizikového chování, posílení zdravého třídního a školního klimatu, respektování druhých. Tím posilujeme bezpečné a podpůrné prostředí, které je základem pro efektivní učení a osobnostní rozvoj.
Ctíme společné hodnoty RESPEKT, BEZPEČNÉ PROSTŘEDÍ, VZDĚLÁVÁNÍ, ZODPOVĚDNOST, ŘÁD a HRANICE.